Anna Anna
721
BLOG

Śląsk Wrocław Mistrzem Polski (podsumowanie 29 kolejki)

Anna Anna Rozmaitości Obserwuj notkę 68

Podsumowanie 29 kolejki

Bo jaki inny tytuł dać? szczególnie kiedy się widzi i czytam to co się widzi, i to co się czyta.

Naprawdę było mi ciężko wierzyć, że Śląsk może zdobyć w tym sezonie Mistrzostwo Polski, ale jednak zdobył. Legia sfrajerowała i nie dała rady wygrać meczu w Gdańsku, nie ma przeproś, Lechia pewnie grała zdeterminowana, tam ciśnienie na pozostanie z tym jebutnym stadionem w ekstraklasie było zapewne nieprawdopodobne. jak bardzo nieprawdopodobne, to widzieliśmy w meczu Widzew - Lechia w poprzedniej kolejce. Nie sprawdziły się moje przypuszczenia (właściwie pewność) i dlatego przegrałam też zakład indywidualny z Marcinem. Poproszę na PW numer konta. Nie sprawdziły się moje przypuszczenia ale co do Śląska, i jego trenera w szczególności nie zmieniam zdania, przeciwnie, po ostatnich dwóch kolejkach jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że Lenczyk to nie jest trener, to jest szaman.

Nie wiem jeszcze jaka szopka się odbyła w Kielcach, przypuszczam, że Polonia zrobiła tym wynikiem pożegnanie dla Józefa Wojciechowskiego, bo choć Zagłębie jest w bardzo dobrej formie obecnie, idą w górę, to jednak taki wynik z Polonią na Konwiktorskiej wydaje mi się, bez podania pomocnej dłoni, nieprawdopodobny.

Dla Górnika mam słowa uznania, za zwycięstwo, miałam nadzieję na poważniejsze rozmiary, ale doprawdy, wystarczy.

Ruch jednak wygrał mecz z Cracovią, odszczekuję co napisałam, że zrezygnowali z jakiejkolwiek walki o sukces w tym sezonie.

Po bombardowaniuna na Bułgarskiej wygralismy 1-0, i szacunek za grę do końca.

Na koniec mogę powiedzieć, że chyba najgorsze jest to, że w tym frajerskim sezonie dla Wisły, miała ona okazję na to by przyłożyć rękę do spuszczenia Cracovii, a teraz zadecyduje o tym, kto zostanie Mistrzem Polski. To jest najsmutniejsze, że zrobią to te beztalencia z armii Białej Gwiazdy. Całej reszcie, a szczególnie Lechowi i Legii powinno być zwyczajnie wstyd.

I jeszcze jedno, jest w sumie wstrząsające, że wszyscy przyjmujemy z założenia, że faktycznie Wisła się podłoży, i ok my możemy korzystać z wolności słowa ale PZPN i jakaś stosowna komisja powinna tam wysłać do Krakowa człowieka, i patrzeć na ręce (i nogi) Wiśle, i panu trenerowi Probierzowi. 

Wszystko kończymy w niedzielę.

Wyniki - kolejka 29

(3 maja 2012)

 

Cracovia  0 - Ruch Chorzów  2

Górnik Zabrze  2 - Wisła Kraków  0

Korona Kielce  0 - Widzew Łódź  2

Lech Poznań  1 - Podbeskidzie Bielsko - Biała  0

Lechia Gdańsk  1- Legia Warszawa  0

Polonia Warszawa  0 - Zagłębie Lubin  4

ŁKS  1 - GKS Bełchatów  1

Śląsk Wrocław  3 - Jagiellonia Białystok  1

 

Tabela typerów po 29 kolejce

Ksywka
ogólna liczba punktów
punktacja dokładnych trafień
oranje
124
14
Binio
129
21
Baca.
140
16
Gładki
125
19
Marcinkk1.1
129
22
Yasoy
121
14
Ciemniak
121
21
Anna
139
23
Jacek Jarecki
131
17
Ojciec&Dyrektor
122
17
     

 

Tabela wszystkich typujących, trabela Gzewa:

http://gzew.webd.pl/salon24/ligap.php?sezon=2

Proszę sprawdzić czy wszystkich dobrze podliczyłam.

 

Anna
O mnie Anna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości