Anna Anna
797
BLOG

Polecajcie publikacje/filmy o piłce nożnej

Anna Anna Rozmaitości Obserwuj notkę 55

Niedawna promocja książki, której tytułu nie wymienię, bo nie mam zamiaru promować michnikoidów, zachęciła mnie do tego by zasięgnąć u czytelników mojego bloga, czy też zaglądających tutaj od niedawna, czy pierwszy raz, by polecili nam tytuły książek/publikacje netowe/historyczne rysy dotyczące piłki nożnej. Wszystko co jest warte promowania, co warte jest przeczytania, co dotyczy jakichś historii związanych z piłką. WSZYSTKO.

Język mniej ważny, pewnie że najchętniej widziałabym to w języku ojczystym ale angielski też ujdzie, inne też, bo zakładam, że to się przyda nie tylko mnie ale także wszystkim którzy tutaj zajrzą.

Poza tym, ciekawe byłoby też ogromnie gdyby ludzie wklejali tutaj linki do ciekawych filmów, i fabularnych, i dokumentalnych, które dotyczą nogi. Ja łykam wszystko, co warte jest wzięcia na ząb, a nawet to co jest mniej warte:-)

Próbowałam kiedyś znaleźć w necie " Blue Moon Rising" ale bez powodzenia. Jeśli ktoś ma linkę do strony z której można ten film ściągnąć, czy to z napisami polskimi, czy w oryginale, to będę wdzięczna.

Chodzi o to, żeby zaproponować coś co dotyczy piłki, a nie jest publikowane na mainstreamowych portalach, mediach, a nawet jeśli na popularnych, to ma być interesujące, chwytające za serce, ciekawa  historia, skandal, ma mieć sznyt indywidualny.

Zanim nam zamkną możliwość ściągania tego z netu, bez narażania się na zarzuty kryminalne.

I zaznaczam, żadna przynależność Klubowa nie ma tutaj nic do rzeczy, nie ma znaczenia. WSZYSTKO SIĘ LICZY. Nawet jakieś stare linki historyczne/archiwalne do forumów kibicowskich, ze zdjęciami, i opisami wyjazdów, czy starych ekip. Jednym słowem WSZYSTKO co ciekawe.

 

 

Anna
O mnie Anna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości