Anna Anna
42
BLOG

Półfinał: Stefan Maguire 5 - Ding Junhui 6

Anna Anna Rozmaitości Obserwuj notkę 22

Bardzo przyzwoity mecz w UK.

Emocje są, bo chłopakom bardzo zależy na tym, żeby wejść do finału tego niezwykle prestiżowego turnieju, i tną się niemożebnie, najlepszym tego obrazem jest wynik.

Nie wiem jak inni snookerowi fani ale ja bym chciała, żeby wygrał Ding, który chyba sie przełamał na dobre, wydaje mi się, że jest już równoprawnym partnerem dla tej wyspiarskiej braci.

Mimo że, przyznaję,  mnie jakoś ten Chiński styl nie rusza, to jednak dobrze byłoby zobaczyć w finale Ose z Dingiem.

Napalm sie na jutrzejszy mecz, ale jak to zwykle bywa, żeby oczekiwania nie przerosły samego spotkania.

Gra też Wisła na pustym, niemalże, stadionie, słychać wszystkie fucki:-) narazie Wisła 1 : Zagłębie 0.

Mam nadzieję na remis.

PS godz. 21,56 Wisła 1: Zagłębie 0

po słabym meczu, ale 3 punkty, to są trzy punkty

PS2  godz. 22,15 Stefan Maguire 5 - Ding Junhui 8

Anna
O mnie Anna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości